Chorvatskosk.sk

Pokyny pre rezerváciu pobytu

1. Online rezervácia

1. Pri vybranom objekte si v záložke "ubytovanie" vyberte vhodnú jednotku (apartmán, štúdio, izbu) a kliknite na zelené tlačidlo "Zistiť termín a cenu".

2. V rezervačnom formulári kliknutím označte termín Vašej dovolenky.
Potom zadajte počet dospelých osôb a detí. Systém Vám okamžite vypočíta cenu pobytu.
Kliknutím na zelené tlačidlo "Rezervovať termín" vstúpite do záverečnej fázy rezervácie.

3. V následujúcom formulári nový klient vyplní kontaktné údaje a zvolí si prihlasovacie meno a heslo pre vstup do systému.
Stály klient vyplní iba prihlasovacie meno a heslo. Formulár ponúka aj záchranu pre zábudlivých zákazníkov - na požiadanie Vám zašleme nové heslo.
Automaticky zaslané oznámenie o vykonaní rezervácie obdržíte emailom Vy aj majiteľ Vami vybraného objektu.


2. Potvrdenie záväznosti

V závislosti na dobe, kedy ste objednávku uskutočnili, Vám v najbližší všedný deň (8:00 – 17:00) zavolá pracovníčka rezervačného oddelenia so žiadosťou o potvrdenie záväznosti Vašej objednávky a pre zodpovedanie Vašich prípadných dotazov.
Ak ste rezerváciu potvrdili, jej písomná podoba bola okamžite zaslaná majiteľovi domu na podpis (fax, email), zvyčajne ten istý alebo nasledujúci deň už máme k dispozícii odpoveď.

3. Vystavenie dokumentov k úhrade rezervácie

Na základe písomne potvrdenej rezervácie zo strany majiteľa domu vystavujeme klientovi výzvu k úhrade, zmluvu podľa podmienok uvedených v cenníku rezervovaného objektu a spolu s elektronickou podobou certifikátu o poistení CK proti úpadku a všeobecnými zmluvnými podmienkami.
Všetko zasielame klientovi emailom na adresu uvedenú v objednávke.
S ohľadom na dobu splatnosti (24 hodín, pokiaľ nie je uvedené či dohodnuté inak) Vám tiež zašleme SMS s informáciou o vystavených dokumentoch.


4. Úhrada zálohy a podpis zmluvy

Stanovenú čiastku je možné uhradiť viacerými spôsobmi, so zreteľom na spomínanú dobu splatnosti Vás požiadame o zaslanie potvrdenia o vykonanej platbe (scan, fax).
Akonáhle obdržíme vyplnenú a podpísanú zmluvu, vystavíme Vám rezervačné listy a ďalšie potrebné dokumenty.


5. Potvrdenie rezervácie a zákaznícka podpora

Rezervačné listy (voucher) s detailnými informáciami o ubytovaní a kontaktnými údajmi majiteľa domu vystavujeme dvojjazyčne slovensko - chorvátsky.
Na základe predloženého voucheru Vás majiteľ na mieste ubytuje.

Po dobu Vašej dovolenky je Vám k dispozícii pre prípad núdze naša zákaznícka linka Helpline (Po-Pá: 8:00 - 18:00, So-Ne: 14:00 - 18:00).

Všeobecné podmienky

Stiahnuť (PDF)

Informácie o ochrane osobných údajov

Stiahnuť (PDF)

Máte otázku? Napíšte nám

Prevádzkuje:

CA Real Travel, Hlavná 384, 981 01 Hnúšťa

Telefonický kontakt:

+421 (0) 905 662 579

047 / 542 22 53

E-mail:

info@chorvatskosk.sk